Promocje
Damski plecak Roxy SUGAR BABY
Damski plecak Roxy SUGAR BABY
169,00 zł 139,00 zł
szt.
Dziewczęcy plecak Print O’niell Szaro-Różowy
Dziewczęcy plecak Print O’niell Szaro-Różowy
139,00 zł 99,00 zł
szt.
Dziewczęcy plecak Print O’niell LIŚCIE kolor FIOLETOWY
Dziewczęcy plecak Print O’niell LIŚCIE kolor FIOLETOWY
139,00 zł 109,00 zł
szt.
Zimowa czapka Gosia Strojek STR CZARNA
Zimowa czapka Gosia Strojek STR CZARNA
99,00 zł 89,00 zł
szt.
Zimowa czapka Gosia Strojek STR SZARA
Zimowa czapka Gosia Strojek STR SZARA
99,00 zł 89,00 zł
szt.
Zimowa czapka Gosia Strojek STR BIAŁA
Zimowa czapka Gosia Strojek STR BIAŁA
99,00 zł 89,00 zł
szt.
Czapka zimowa Element Dusk II Beanie FIOLETOWA
Czapka zimowa Element Dusk II Beanie FIOLETOWA
99,00 zł 79,00 zł
szt.
Czapka zimowa beanie Element CADET CZARNA
Czapka zimowa beanie Element CADET CZARNA
109,00 zł 89,00 zł
szt.
Czapka z polarem Billabong DISASTER kolor CEGLANY
Czapka z polarem Billabong DISASTER kolor CEGLANY
119,00 zł 89,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. My wydłużyliśmy ten termin do 30 dni. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wypełnij dokładnie i czytelnie formularz zwrotu. 

Starannie zapakuj zwracany produkt, postaraj się zwrócić go w takiej formie w jakiej go otrzymałaś/eś. Prosimy, aby Produkt nie nosił śladów użytkowania oraz posiadał fabryczne opakowanie (jeśli jest) oraz metki

Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Robiąc zwrot prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Formularz wraz ze zwracanym produktem wyślij na swój koszt na adres: 

Na Fali Dagmara Gajewska
ul. Niekłańska 35 lok. 1
03-924 Warszawa

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU 

REKLAMACJE
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Na Fali Dagmara Gajewska
ul. Niekłańska 35 lok. 1
03-924 Warszawa

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem emaila lub telefonicznie.

UWAGA: Klient odpowiada za uszkodzenia produktów powstałe z jego winy, w szczególności wynikające z niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacji, a także niewłaściwego dla produktu sposobu przechowywania.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl