Promocje
Damski plecak Roxy SUGAR BABY
Damski plecak Roxy SUGAR BABY
169,00 zł 99,00 zł
szt.
Plecak Quiksilver EVERYDAY Backpack Youth CZARNY
Plecak Quiksilver EVERYDAY Backpack Youth CZARNY
149,00 zł 119,00 zł
szt.
Plecak męski Quiksilver EVERYDAY Backpack Turkusowy
Plecak męski Quiksilver EVERYDAY Backpack Turkusowy
169,00 zł 135,00 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wypełnij dokładnie i czytelnie formularz zwrotu. 

Starannie zapakuj zwracany produkt, postaraj się zwrócić go w takiej formie w jakiej go otrzymałaś/eś. Prosimy, aby Produkt nie nosił śladów użytkowania oraz posiadał fabryczne opakowanie (jeśli jest) oraz metki

Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Robiąc zwrot prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Formularz wraz ze zwracanym produktem wyślij na swój koszt na adres: 

Na Fali Dagmara Gajewska
ul. Niekłańska 35 lok. 1
03-924 Warszawa

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU 

REKLAMACJE
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Na Fali Dagmara Gajewska
ul. Niekłańska 35 lok. 1
03-924 Warszawa

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem emaila lub telefonicznie.

UWAGA: Klient odpowiada za uszkodzenia produktów powstałe z jego winy, w szczególności wynikające z niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacji, a także niewłaściwego dla produktu sposobu przechowywania.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl