Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wypełnij dokładnie i czytelnie formularz zwrotu.

Starannie zapakuj zwracany produkt, postaraj się zwrócić go w takiej formie w jakiej go otrzymałaś/eś. Prosimy, aby Produkt nie nosił śladów użytkowania oraz posiadał fabryczne opakowanie (jeśli jest) oraz metki

Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Robiąc zwrot prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Formularz wraz ze zwracanym produktem wyślij na swój koszt na adres: 

Na Fali Dagmara Gajewska
ul. Niekłańska 35 lok. 1
03-924 Warszawa

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU 

REKLAMACJE
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, numer produktu i przyczynę reklamacji, datę zakupu oraz wystąpienia wady.

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Na Fali Dagmara Gajewska
ul. Niekłańska 35 lok. 1
03-924 Warszawa

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem emaila lub telefonicznie.

UWAGA: Klient odpowiada za uszkodzenia produktów powstałe z jego winy, w szczególności wynikające z niezgodnej z instrukcją obsługi eksploatacji, a także niewłaściwego dla produktu sposobu przechowywania.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl